Ahad, 1 November 2009

memori

Hari nie aku dok umah ngan adam jer.. bosan, sunyi, malas semua ada.
aku kemas rumah..adamsepahkan..kemas balik..sepah lagi...adus pening kepala. Masa dok bagi susu adam ..kepala aku merewang2..tetiba teringat memori sila..waduh..
aku teringat masa dok apartment aman puri. roomate2 aku..
Riey...
2 tiga hari lepas aku mesej ko riey tanya khabar.. terkejut aku .. ank riey meninggal.. tadi sambil dok tgok ulangan Sehati berdansa aku call tk puas hati citer tergantung.. rupanya ank dia meninggal dalam perut masa usia kandungan 7 bulan, boy.
Sabar ye riey.. belum ada rezeki.. Tapi aku kesian sangat kat dia dah byk kali gugur sebelum nie. Nak buat cam ner... ketentuan illahi.
Zila..
citer dia aku tahu dalam alam maya nie la. rajin buat kek skrang..nanti dah bukak kedai bagitau yer...hehe . kawin...?? soalan sensitif .. biarlah dia jumpa n bagi kad kat aku. huhu .. kalu kwan2 lama call ke antara soalan yang di tanya ..zila apa citer ek? bila nk kawin.. erm..
Rose...
Citer dia pun aku tahu alam maya nie gak - friendster.. dah bersalin anak ke2.
Shidah..
Erm.. setahu aku belum kawin.. tp tk thu la. dulu rajin gak dia foward email. masalahnyer email aku malas nk bukak yang mcm2.. email keja je aku bukak. huhu
Awin...
Ini yang bermain di kepala aku.. apa citer dia..
Thila .. betul ke tak nama dia. lagi tk tahu apa citer..hhuuhu.

aku bukan apa teringat.. masa dok umah tu.. macam2 ....

2 ulasan:

  1. Riey, macam mn boleh tahu kisah ne?Riey ada blog? Btw, sampaikan salam takziah aku ekk..sian dia, dah lama kawinkan? huhuhu

    Zilla, nasib baik ko tak teruskan ayat ko pasal kawin tu..kalo tidak mmg aku mengamuk sakanla beb...study tak hbs laghi mana boleh kAwin... ;-)

    Sidah, aku rasa dia dah tak ekani aku sapa...aku buzz kat ym pun dia wat don't know je...

    Rose, issh dah lama sungguh aku tak buka friendste...alhamdulillah dah selamat..

    Awin, Thila, aku tak rapat sgt ngan derang ne...

    member2 asal ko tak ingat ker? ekeke

    *tunggu kad jemputan dari kama aje ne...emm dah tak lama dah nak makan nasi minyak...hehehe

    BalasPadam
  2. riey tk der blog.. aku ada nie pun ..ko yang cadngkan..thanks.
    pasal kawin tu..aku tk nk panjang lebar..sensitif..huhu
    ko tanya member2 asal ?? saper..tk paham..

    BalasPadam