Ahad, 18 Oktober 2009

Aidilfitri 2009

Dah lama aku tak update blog nie... Malas pulak rasanya..
Walau apapun hari nie hari terakhir syawal.. aku kena update gak blog nie kira cerita yang nak disampaikan tk der la basi benor..
buat semua...aku nak ucapkan selamat hari raya..walaupun dah terlambat
aku nk mohon ampun dan maaf di atas salah dan silap di sepanajang perkenalan, persahabatan dan persaudaraan yang terjalin. Kepada semua family dan kawan-kawan yang datang beraya ..terima kasih sudi beraya di umah aku nie.. kawan-kawan yang buat open house ..terima kasih kerana menjemput..yang mana-mana tk sempat nk pergi ...minta maaf banyak2.Yang mana-mana eden pergi beraya tp adam buat hal ke pinjam mainan ker.. buat sepah ke..tumpahkan air ke..eden nk mint maaf jugak. maklumlah budak tengah besar.. opss..sebelum terlupa.. TERIMA KASIH byk2 jugak kepada yang memberi duit raya buat adam.. insyaallah ibu&ayah adam simpan... tp kalu terdesak leh la pinjam duit adam.. tp ganti balik la....hehehe.

bawah nie sekitar gambar raya kat kelantan..
jom layann.....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan