Sabtu, 19 Mac 2011

Mok Su Meninggal


hari tu aku baru jer masukkan entry tentang mok su sakit...
erm...belum sempat aku berkongsi cerita tentang penyakitnya...mok su dah kembali ke rahmatullah pada 10 Mac 2011 jam 1.55pm...m.su mengidap penyakit kanser payudara.. Alfatihah..semoga arwah mok su ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman dan semoga arwah tenang di sana..
Bila aku tgok situasi family pok su tika dan saat ini....aku teringat saat aku dan seluruh kaum keluargaku melalui pengalaman yang sama di saat kepulangan arwah ibundaku ke rahmatullah pada 5.4.2005..mengidap penyakit buah pinggang...Alfatihah..semoga mek tenang di sana....sesungguhnya kami semua amat merindui beliau...
Ketiadaan beliau memberi impak yang besar pada keluargaku...terutamya bila kami semua balik ke kampung....suasana tidak seperti dulu... tk usah la ku ceritakan kenapa..yang pasti aku rindukan saat2 arwah mek masih ada..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan