Isnin, 6 September 2010

BORING

aku boring tul kerja sekarang..nk tau kenapa??? coz tk der kerja nk buat..bosan yang amat..yang aku tahu mata aku jadi layu tahap gaban..asyik rasa nk melayang mencari mimpi-mimpi indah...
tp aku tk leh layan mata nie..kang lalu lady bos mau aku kena pancung..bos aku mungkin dah nampak di balik cermin bilik dia yang aku tersengguk2 kat meja..kdang dengan selambanya pagi2 aku tido je..letak kepala kat meja ..hehe (itupun selepas memastikan lady bos tk der). susah tul dah la meja aku nie tepi n laluan tkp lak tu...dia kuar je bilik besar akan nampak aku...ish senang tul nk kantoi... tolong tukarkan aku ke unit lain..tolong.... aku bosan sgt.....nieeehhhhhhhhhhhh.
letih nk melayan internet yang dah tk tahu nk search apa dah...
letih nk ty orng ..ada keja tk ??? nk aku tolong......
ni la manusia...tk der keja bising ...ada keja bising... dulu aku bising keja byk sgt,...sampai tk terkejar...masa tu lak mengandung kan adam...siap ot tiap2 minggu...wlupun dah sampai bulan..
stress yang amat masa tu..tp rajin la kiranya aku.. aku risau mengandung kali nie..keja kurang..aku pun dah jadi malas...risau takut ank yang dalam perut aku nie malas gak...huh jauhkan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan