Isnin, 22 Mac 2010

Aku Pregnant....

berita nie agak baru gak aku tahu ..... masa 8 mingu kandungan....
masa kat kg..adam merengek..meragam...mengamuk... ramai yang menjangkakan aku pregnant.. masa tu memang aku ternanti2 period dtg... balik dr kelantan.. aku kepenatan yang amat sgt... loya-loya, pening2... sakit perut...dan adam still mengamuk...
hati seorang ibu terdetik..ada 1 nyawa mula berdenyut dlm perutku... tp tk nak memasang angan2...hanya secebis harapan..
aku memang mengharap utk mengandung lagi ..n kalu boleh ank 2010...
suamiku agak tidak sabar... 2 hari lepas tu..terus beli pregnancy test... dan hasilnye fositif...

aku skrng mula memasang angan2 agar dapat baby girl pulak.... harapanku doaku di makbulkan....
aku dapat rasakan mabukku kali ini tidak seteruk masa mengandung adam... tempias mabuk terkena jugak kat suamiku..dia pun kurang sihat..ok la tu.. ank pompuan kut..hehe

Adam lak mcm mengerti je nk dpt adik ..bila ckp ada baby kat perutku..suh dia kiss ..ok je.. hari2 nk kiss baby..

2 ulasan:

  1. mus, tahniah...
    jaga diri bebaik ye... :)

    BalasPadam
  2. terima kasih....nk berank dulu...ank dah besar sikit....dah ada bibik baru leh sambung belajar.. tk tahu la bila ? huhu..

    BalasPadam